LZS Swornica Czarnowąsy - strona nieoficjalna

Strona klubowa

Menu główne

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 1 gość

dzisiaj: 84, wczoraj: 55
ogółem: 192 028

statystyki szczegółowe

Logowanie

ABC diety młodego piłkarza

 

ABC DIETY MŁODEGO PIŁKARZA

 

Zanim zaczniesz zdobywać medale i puchary, musisz zacząć myśleć, zachowywać się i odżywiać jak prawdziwy sportowiec!

Oto kilka głównych zasad odżywiania, które warto, abyś zapisał sobie na kartce, powiesił w kuchni i już od dziś zaczął żyć i odżywiać się jak Cristiano Ronaldo lub Lionel Messi!

  1. Coca-Colę zastąp sokiem. Zamiast tych wszystkich słodkich napojów, które piłes do tej pory, zacznij pić dużo wody!
  2. Znasz Adama Małysza? Jego tajemnica sukcesu to bułki i banany! Weź z niego przykład i jedz dużo surowych warzyw i owoców : szczególnie banany!
  3. W miarę możliwości rozbij posiłki na 4-5 mniejszych a nie najadaj się do syta! Większa ilość posiłków polepszy przemianę materii, nie pozwól, by najciężej pracująca częścią Twojego organizmu był Twój żołądek! Pamiętaj też, że zróżnicowane posiłki i różne źródła składników to podstawa.
  4. Im mniej przetworzone jedzenie tym lepiej, tak wiec surowa marchewka jest lepsza od gotowanej, a to co grilowane jest lepsze od tego, co smażone. Zachowajmy kolejność: surowe-> gotowane -> grilowane-> smażone.
  5. Wiem, że trudno to zrozumieć, ale słodycze i chipsy to największy wróg sportowca! Jak tylko możesz, unikaj pustych kalorii, które może są smaczne, ale zamiast mięśni, gromadzą TŁUSZCZ!!!!.
  6. Ostatni posiłek jedz około 2h przed meczem (rozgrzewką przed meczem)/treningiem -  godzinę przed meczem zjedz banana. Nie jedz też tuż przed snem, Twój żołądek także chce iść spać, nie męcz go!

 W razie wątpliwości, zapytaj trenera!

Kalendarium

19

01-2019

sobota

20

01-2019

niedziela

21

01-2019

pon.

22

01-2019

wtorek

23

01-2019

środa

24

01-2019

czwartek

25

01-2019

piątek

Reklama

Ankiety

Brak aktywnych ankiet.